niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!! + Jedna sprawa

Tak więc.. Pewnie spodziewaliście się nowego rozdziału, ale niestety na razie się on nie pojawi. Wybaczcie, nie miałam czasu ani pomysłu. W każdym razie chciałabym dziś złożyć Wam świąteczne życzenia, bo jutro zapewne nie będzie na to czasu.

Życzę Wam zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, miłości i pomyślności w trwającym 'starym' roku, zarówno i w nadchodzącym 'nowym'. Życzę Wam wielu sukcesów, mnóstwa ciepła i radości, oraz żeby świąteczne jedzenie ,,poszło w cycki". xd 

Mam też do Was sprawę. Na jednym blogu, który czytam pojawił się taki sam 'problem'. Otóż jak wiecie już jutro Wigilia, a w moim opowiadaniu jeszcze do niej daleko. Nie chciałabym przyspieszać akcji opowiadania, bo zepsułoby to cały jego urok. Więc pytam Was, czy nie przeszkadzałoby Wam, gdyby akcja toczyła się z drobnym opóźnieniem? Chyba nie będzie to miało większego znaczenia..

To tyle na dziś. Jeszcze raz z całego serca życzę Wam Wesołych Świąt!


Piosenka Klik ;)


3 komentarze:

  1. Nie bd nam przeszkadzało ;)
    Tobie też życzę wesołych, zdrowych i rodzinnych świąt
    I TW jako prezent ;D
    Wracaj szybko z rozdziałem ;)
    Nie wiem czy czytasz ale u mnie był nowy niedawno ^^
    http://thewaythatyoublameme.blogspot.com/
    Będzie miło jeśli wpadniesz ^^
    Jeszcze raz wesołych świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt i dziękuję ;] pisz jak najszybciej, cokolwiek napiszesz jest spoko ;)

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałam zmienić adres mego bloga oto on:
    battleground-opowiadanieothewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń